Warto wiedzieć

Podziel się

1. Czy kupując jeden bilet mogę wejść na wystawę przez wszystkie dni jej trwania?

Zakupiony bilet upoważnia do jednorazowego wejścia na wystawę w określonym dniu i o określonej godzinie.

2. Czy na wystawę można zabrać dzieci?

Tak, dzieci do 5 roku życia mają bezpłatny wstęp na wystawę. Jednak ze względu na szybko zmieniające się obrazy w pokazach oraz głośne dźwięki zgodnie z regulaminem dzieci do lat 5 rodzice mogą zabrać na wystawę tylko na własną odpowiedzialność. Ponadto zalecane jest aby nakładać nauszniki dzieciom do lat 5.

3. Czy istnieje możliwość zakupu biletu grupowego?

Tak, bilety grupowe/szkolne można kupić online dla minimum 10 osób.

4. Czy istnieje możliwość skorzystania z szatni?

Tak, szatnia samoobsługowa jest dostępna dla uczestników jednak pracownicy wystawy nie biorą odpowiedzialności za pozostawione rzeczy w szatni.

5. Czy jeśli przyjdę na wystawę bez zakupienia biletu online, to można go nabyć przy kasie?

Tak, ale tylko w przypadku gdy w danym slocie godzinowym są jeszcze dostępne miejsca.

6. Czy jeśli ktoś zakupił bilet online, to musi stać w kolejce?

Zakupione bilety upoważniają do wstępu w dniu i o godzinie wskazanej na bilecie. Prosimy o przyjście 15 minut przed rozpoczęciem zwiedzania.

7. Czy bilety online trzeba drukować? 

Biletów online nie trzeba drukować, można je pokazać/zeskanować w czytniku na ekranie.

8. Kupiłem bilet online i zapomniałem zabrać go z domu, czy w takim wypadku wejdę na wystawę?

Bilet wystarczy pokazać na ekranie np. telefonu. Bez okazania biletu nie ma możliwości wstępu na wystawę.

9. Co należy zrobić, jeżeli bilet online nie dojdzie na skrzynkę mailową?

Jeżeli płatność za bilet została dokonana poprawnie, prosimy o cierpliwość – wiadomość z dołączonymi biletami powinna dojść od razu po zatwierdzeniu wpłaty. Należy sprawdzić również folder SPAM na swojej poczcie elektronicznej.

10. Czy jest możliwość zwrotu zakupionych biletów?

Nie ma możliwości uzyskania zwrotu środków za zakupione bilety, jeśli powód zwrotu leży po stronie kupującego (źle wybrana data wydarzenia, źle wybrany wariant biletu itp.).

11. Czy kupując bilet ulgowy, należy okazać legitymację?

Kupując bilet ulgowy, przy wejściu na wystawę jest wymagane okazanie dokumentu upoważniającego do ulgi.

12. Czy na wystawie jest honorowana karta dużej rodziny?

Na wystawie jest honorowana karta dużej rodziny, dzięki tej karcie można zakupić bilet ulgowy.

13. Czy istnieje opcja, aby wyjść podczas wystawy, a następnie na nią wrócić?

Bilet wstępu jest jednorazowy.

14. Czy wystawa jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz na wózkach inwalidzkich?

Tak.

15. Czy bilety można rezerwować telefonicznie?

Bilety można nabyć online w bileterii ToBilet.pl lub w kasie na miejscu.

16. Czy na wystawie można robić zdjęcia lub nagrywać filmy? 

Tak, nie jest to zabronione.

17. Czy bilety na wydarzenie mogą się skończyć?

Tak, liczba biletów jest ograniczona.